|
|
|
|
|
|
|
www.blackdevil.fora.pl
Runes Of Magic Gildia
|
|
|
Obecny czas to Pią 9:46, 15 Lis 2024
|
Autor |
Wiadomość |
Kalamita
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2012 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 12:46, 17 Cze 2012 Temat postu: Ryczerz |
|
|
Tło
Dzięki szkoleniu wojskowemu, rycerze potrafią używać ciężkiej zbroi i oręża.
Posługują się wszystkimi umiejętnościami walki, choć ich prawdziwa siła leży w wierze. Dzięki temu przyzywają moce światłości, ukryte w duszy każdego człowieka.
Dzięki wierze, niesamowitym zdolnościom bojowym i niezłomnej woli, rycerze chronią wszystko, co dla nich święte.
Poszukiwaczom przygód, którzy cenią swoją profesję bardziej niż samych siebie, imponuje u rycerzy właśnie ich kodeks honorowy.
Specyfikacja
Rycerze są najlepiej opancerzoną klasą i jedyną, która może nosić zbroje płytowe. Dzięki potędze światłości mają dostęp do zdolności, które potrafią powalić wroga na ziemię.
Są jedną z niewielu klas, które nie obawiają się stanąć do walki nawet z najpotężniejszym przeciwnikiem.
Przy pomocy specjalnych, opartych na światłości ataków i zdolności powiązanych z tarczą, rycerze efektywnie walczą z przeciwnikami i ściągają na siebie ich gniew.
Tytuły:
Squire; Knight; Templar ;Crusader
Atrybuty:
Siła: 13
Zręczność: 11
Wytrzymałość: 14
Inteligencja: 11
Mądrość: 11
Może nosić:
Broń
Miecz jednoręczny
Sztylet
Różdżka
Topór Jednoręczny
Broń obuchowa
Miecz dwuręczny
Laska dwuręczna
Topór dwuręczny
Młot dwuręczny
Łuk
Kusza
Amunicja
Zbroja:
Szaty
Ubranie
Skórzaną
Kolczą
Płytową
Tarcza
Czerwony oznacza broń lub ubranie którego nie można nosić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kalamita dnia Nie 12:47, 17 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Kalamita
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2012 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 12:48, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Rycerz/Zwiadowca
1.UMIEJĘTNOŚCI ELITARNE RYCERZA/ZWIADOWCY
W końcu po przebrnięciu przez ogromny tom skilli rycerza i tomik skilli podstawowych zwiadowcy dotarliśmy do tego co wyróżnia naszego blaszaka z kuszą od inncyh
Elitka 15/15 - Arrow of Vengeance (Strzała Zemsty)- Drwi z JEDNEGO celu na 10 sek. Innymi słowy nie ważne ile aggro kto ma mobek na 10 sekund jest tylko twój
Elitka 20/20 - Enhanced Holy Strike (Wzmocniony Święty Cios)- I to właśnie jest to! Na lvl 60 skill Święty cios z tą elitą bierze 320% DPS, czyli 50% DPS więcej! Różnica ogromna.
Elitka 25/25 - Holy Chains (Święte Okowy) - Działa identycznie jak lasso zwiadowcy, ALE tylko na demony i nieumarłych. stunuje na 5-32,5 sek. mobka, jednak znika po uderzeniu go. Przydało mi się tylko na DLu. Nie maxować na siłę. Tak do 40-50 w end-game.
Elitka 30/30 - Heavenly Arrow (Niebiańska Strzała) - Drwi z max DZIESIĘCIU celów na 10 sek. Innymi słowy nie ważne ile aggro kto ma wszystkie trafione mooby na 10 sekund są tylko twoje.
Elitka 35/35 - Weaken Weapon Strength (Osłabienie Mocy Oręża) - uzupełnienie Niebiańskiej Strzały. Ma szansę na onniżenie ataku fizycznego o 20% na sek. Kiedy Boss uderza jakimś mocny skillem to zwiadowca rzuca cios w nadgarstek, a ja niebiańską strzałę. Przy dobrym szczęściu efekt "Osłabienie Mocy Oręża" wpadnie i nie mamy się co bać
Elitka 40/40 - Sacred Resistance (Święta Odporność) - zadaje 60-260% DPS broni palnej oraz na 10 sek zwiększa zręczność o 20-260 + 1-6,4%. Zawsze czuje się z tym taki mocniejszy . Radzę wbić na 50 i raz na jakiś czas rzucić.
Elitka 45/45 - Sacred Protection (Święta Ochrona) - Zwiększa szansę na blok tarczy o 100-600 na 20 sek. Bardzo przydatne. Blok tarczy umożliwia całkowite zniwelowanie obrażeń. Tyczy się to każdego ataku skierowanego w tanka. Czy to magiczny czy fizyczny. Wbić przynajmniej na 50.
Elitka 50/50 - Disregard Danger ( Pogarda dla Niebezpieczeństw)- Po tylu zbieraninach i nerwach na tą elitkę bardzo się zawiodłem. Przyjmujemy na siebie 40-80% otrzymanych obrażeń celu i zwiększa parowanie o 20-168 na 10 sek. W większości przypadków nie miałem takiego refleksu żeby zdążyć rzucić to na swojego. Poprostu żal i rozpacz. Skill tak do 15. Jeśli przyjmiemy za duży hit to jednak jest szansa, że zginiemy.
I tyle o skillach. Elitki świetne prócz ostatniej. A teraz użycie ich z głową
Dzięki temu połączeniu Rycerz może nosić kusze lub łuk co daje mu dodatkowe miejsce na staty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kalamita dnia Nie 12:49, 17 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group. Theme Designed By ArthurStyle
|
|
|
|
|
|